Önkéntes nyugdíjpénztári belépési nyilatkozat (elektronikus)
Generali Önkéntes Nyugdíjpénztár 1066 Budapest, Teréz krt. 42-44. • Levelezési cím: 6701 Szeged, Pf. 97. • Telefonos Ügyfélszolgálat:
+36 (1) 452 5444 • Fax: 06 (1) 452 3570 • www.generalipenztar.hu • Adószám: 18215625-1-42 • Bankszámlaszám: 10918001-00000097-04390000
Használati útmutató • Technikai helpdesk: +36 (1) 452 5444, munkanapokon 10:00-16:00 között érhető el
A belépő adatai


(Külföldi személy esetén magyarországi tartózkodási hely megadása kötelező)

A tagdíjfizetés módja
Ft *
(Az alapszabály szerinti havi minimum tagdíj összege 8000Ft lehet!)

A munkáltató adatai
Portfólió választás
A belépő adatai


(Külföldi személy esetén magyarországi tartózkodási hely megadása kötelező)

A tagdíjfizetés módja

Portfólió
Nyilatkozatok
Kérjük, hogy tegye meg a pénztári tagsági jogviszony létrehozásához szükséges nyilatkozatokat!
Az egyes linkeken letöltheti és részletesen elolvashatja a dokumentumokat.
Felhívjuk figyelmét, hogy belépési nyilatkozatát csak az Alapszabály, az Ügyfél-tájékoztató és a Választható portfóliós szabályzat megnyitását és elolvasását követően tudja megtenni!

Amennyiben Ön érintett,úgy Közszereplő nyilatkozat kitöltése is szükséges!


Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a Pénztárba történő belépésem időpontjában más nyugdíjpénztrának


Amennyiben másik pénztár tagja és onnan átlépni szeretne a Generali Önkéntes Nyugdíjpénztárba, kérjük az on-line belépési nyilatkozat benyújtását követően, töltse ki az Átlépési nyilatkozatot és a felhatalmazó nyilatkozatot, majd
  • kézzel aláírva 2 példányban küldje meg postai úton a pénztár részére,
  • vagy AVDH-s aláírással ellátva küldje meg a pénztár e-mail címére (nyugdijpenztar.hu@generali.com), hogy a pénztár elindíthassa az átadó pénztárból a kikérést.

    1. Készítse elő a saját ügyfélkapujához tartozó felhasználó nevét és jelszavát!
    2. Mentse le az aláírandó fájlt pdf formában!
    3. Nyissa meg ezt az oldalt: https://magyarorszag.hu/szuf_avdh_feltoltes.
    4. Keresse meg számítógépén az aláírandó pdf fájlt, kattintással válassza ki!
    5. Fogadja el az online felületen az ÁSZF-et!
    6. Kattintson a feltöltés gombra!
    7. Lépjen be a saját ügyfélkapujába saját felhasználó nevével, jelszavával!
    8. Az ügyfélkapuba való belépéssel automatikusan aláírásra kerül a dokumentum!
    9. Töltse le gépére és továbbítsa a pénztár részére az aláírt dokumentumot
      (kérjük, hogy ne küldjön az alkalmazásból e-mailt a pénztár részére)

    Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a Pénztár Alapszabálya alapján a tagsági jogviszony az első havi tagdíj megfizetésével jön létre. A Pénztár az első havi tagdíj megfizetését követően kiállítja a tagsági okiratot, amely okirat tartalmazza a tagsági jogviszony létrejöttének dátumát.

    Az első havi tagdíj beérkezése a belépési nyilatkozat Pénztárhoz való beérkezését követő 60 napon belül esedékes. Az első havi tagdíj befizetésének elmulasztása esetén a Pénztár email útján megküldött levélben értesíti a belépési nyilatkozatot benyújtó személyt, hogy a tagdíjbefizetés teljesítésére az értesítő levél kézhez vételétől számított 30 napos határidő áll rendelkezésére, továbbá, hogy ha a tagdíjfizetési kötelezettségének a póthatáridőn belül sem tesz eleget, úgy személyi adatai a Pénztár nyilvántartásából kivezetésre kerülnek.

    Tájékoztatjuk, hogy a Belépési nyilatkozat elektronikus úton történő benyújtását követően visszaigazolásként a Belépési nyilatkozatot e-mail útján megküldjük az Ön részére a megadott e-mail címre. Sajnos előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mailt valamilyen - rajtunk kívül álló - okból nem kapja meg (pl. hibás e-mail cím, megtelt postafiók, internetszolgáltatói hiba stb.).

    Kérjük, minden esetben ellenőrizze, hogy a visszaigazoló e-mail megérkezett-e a megadott e-mail címére. Amennyiben nem kapta meg, az érvényes tagsági jogviszony létrejötte nem garantált. Ilyen esetben kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a Pénztár alábbi elérhetőségein:

    E-mail: nyugdijpenztar.hu@generali.com
    Tel: +36 (1) 452 5444
    H-P: 10:00-16:00
    Székhely 1066 Budapest, Teréz krt. 42-44. Levelezési cím 6701 Szeged, Pf. 97. Személyes ügyfélszolgálat 1132 Budapest, Váci út 36-38.
    Ügyfélfogadási idő:
    Hétfő - szerda: 8.00 - 16.00
    Csütörtök: 8.00 - 17.00
    Péntek: 8.00 - 16.00
    Telefonos ügyfélszolgálat Telefonos Ügyfélszolgálat: +36 (1) 452 5444
    Rendelkezésre állási idő:
    Hétfő: 8.00 - 20.00
    Kedd - péntek: 8.00 - 16.30

    Számlaszám befizetéshez: 10918001-00000097-04390000

    Kapcsolat

    Panaszkezelés

    Kapcsolódó oldalaink

    Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár ep.generalipenztar.hu Generali Biztosító www.generali.hu
    www.generali.com Generali Alapkezelő www.alapkezelo.hu Európai Utazási Biztosító www.eub.hu Pénztárszövetség www.penztar-szovetseg.hu Magyar Nemzeti Bank felugyelet.mnb.hu

    Hasznos linkek

    Magyar Nemzeti Bank - Panasz bejelentés http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz Pénzügyi Navigátor Pénzügyi Navigátor Európai online vitarendezési fórum eu-online-vitarendezesi-forum-ONYP.pdf Az MNB ajánlása az önkéntes nyugdíjpénztárak választható portfóliós rendszerének kialakításáról, működtetéséről mnb.hu/letoltes/12-2016-vpr.pdf Az adathalászat veszélyei Az adathalászat veszélyei
    Csatlakozzon hozzánk Facebookon is!