Panaszkezelés
Pénztárunk elkötelezett aziránt, hogy Tagjai számára magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtson és az esetleges problémákra, illetve panaszokra mindig megnyugtató megoldást találjon. Célunk, hogy Tagjaink elégedettségének és bizalmának növelése érdekében folyamatosan fejlesszük szolgáltatásaink minőségét.
Amennyiben mégis panasszal kíván élni kérjük, annak kivizsgálása, rendezése érdekében vegye fel a kapcsolatot Pénztárunkkal. Személyesen, telefonon szóban közölt – azonnal nem rendezhető – panaszát, illetve az írásban (postai úton vagy e-mailben) benyújtott panaszát a Pénztár 30 napon belül kivizsgálja és megválaszolja.
Panaszkezelési Szabályzat
Panaszbejelentő nyomtatvány
A panasz bejelentése történhet:
- Elektronikusan a hét minden napján 0-24 óráig: az nyugdijpenztar.hu@generali.com email címen
- Levélben, az alábbi postacímen: Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár, 6701 Szeged, Pf. 97.
- Telefonon munkanapokon 8-16.30-ig, hétfőn 8-20 óráig a 36-1-452-5444 telefonszámon
- Személyesen munkanapokon, hétfőtől szerdáig 8-16 óráig, csütörtökön 8-17 óráig, pénteken 8-16 óráig a 1132 Budapest, Váci u. 36-38. szám alatt
A jogorvoslati lehetőségekkel kapcsolatban a részletes tájékoztató elérhető a Magyar Nemzeti Bank honlapján: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz/mit-tegyunk-ha-penzugyi-panaszunk-van/hova-fordulhatok-kerelmemmel-vagy-keresetemmel
Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ elérhetősége:
Ügyfélszolgálat: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
Telefon: +36 80 203 776
Levélcím: 1534 Budapest BKKP Postafiók: 777.
E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Honlap: www.mnb.hu/fogyasztovedelem
Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:
Ügyfélszolgálat címe: 1122 Budapest Krisztina krt. 6.
Telefon: +36-80-203-776
Levélcím: Pénzügyi Békéltető Testület 1525 Budapest, Pf.: 172
E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Adatvédelmi panasz tárgyát képező igény elbírálásával kapcsolatos sérelmének orvoslása miatt a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH) fordulhat:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
Ügyfélszolgálat: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.
Telefon: +36 (1) 391-1400
Levélcím: 1363 Budapest, Pf. 9.
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Honlap: https://www.naih.hu/
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő - szerda: 8.00 - 16.00
Csütörtök: 8.00 - 17.00
Péntek: 8.00 - 16.00
Telefonos ügyfélszolgálat Telefonos Ügyfélszolgálat: +36 (1) 452 5444
Rendelkezésre állási idő:
Hétfő: 8.00 - 20.00
Kedd - péntek: 8.00 - 16.30
Számlaszám befizetéshez: 10918001-00000097-04390000