Járványügyi intézkedések

Kedves Tagjaink,

A Generali csoport és a Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár is felelősséget érez, hogy a várható járványügyi helyzetben mindent megtegyen azért, hogy a kockázatot mind pénztártagjai, mind munkatársai körében a minimálisra csökkentse. A pénztár az elmúlt pár napban a fókuszt és az erőforrásokat arra irányította, hogy megoldja a munkatársak távoli eléréssel történő munkavégzésének lehetőségét, így a jelenlegi helyzet esetleges fokozódása ellenére a továbbiakban is zökkenőmentesen tudják fogadni Tagjaink megkereséseit telefonon és levélben.

A személyes ügyintézés elkerülésével csökkenthetőek a megfertőződés kockázatai, ezzel is hozzájárulhatunk a járvány terjedésének mérsékléséhez, ezért központi ügyfélszolgálati irodánk átmenetileg zárva tart, személyesen történő ügyintézésre kizárólag telefonos ügyfélszolgálatunkkal előre egyeztetett időpontban tudunk lehetőséget biztosítani.

A postán beérkezett (papír alapú) dokumentumok feldolgozására a 7 napos karantént fenntartjuk.

Minden munkatársunk folyamatosan dolgozik azon, hogy a szolgáltatási igényeiket a korábban megszokott színvonalon és ügyintézési határidővel teljesíthessük!

Megértésüket, együttműködésüket és bizalmukat köszönjük!

Elérhetőségeink:
– telefonos ügyfélszolgálatunk: +36 (1) 452 5444,
– e-mail címünk: nyugdijpenztar.hu@generali.com,
– vagy a honlapunkról elérhető chat szolgáltatásunk.

Tisztelt Munkáltató Partnerünk,

Központi ügyfélszolgálati irodánk átmenetileg zárva tart, azonban változatlan és folyamatos szolgáltatással állunk Pénztártagjaink és Munkáltató Partnereink rendelkezésére. Partnereinket is érintő változás, hogy Pénztárunknál a fertőzés elkerülése, és terjedésének lassítása érdekében is szükségszerű óvintézkedésként, minden bejövő postai küldeményt 7 napra „karanténba” helyezünk. Ez azt jelenti, hogy a napi bejövő posta feldolgozását Kollégáink 7 nappal eltolva kezdik meg, akkor is szigorú higiéniai előírások és biztonsági intézkedések betartásával.

Ha teheti a közös biztonságunk érdekében kerülje a papíralapú, postai listák megküldését, kérjük, hogy éljenek a jelszóval védett fájlokkal történő e-mailes adatszolgáltatással.

Munkáltatói tagdíjfeladás: nypbevallas.hu@generali.com

Új munkavállalóik beléptetésére az alábbi linken elérhető elektronikus belépésre kattintva van lehetőség:
https://nyp.generalipenztar.hu/nyugdijpenztar-belepesi-nyilatkozat/

Friss híreinket megtalálja honlapunkon, facebook oldalunkon, kérdéseivel forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

A megszokott üzletmenethez képest előforduló esetleges lassulások, illetve átmeneti fennakadások miatti kellemetlenségekért elnézésüket kérjük!